Hultsfred nästa år, igen!

Bokade min biljett nu i helgen. Jag hade inte tänkt att dra dit till sommarn, men det lite billigare priset och att festivalen nu varar under fyra dagar gjorde att jag började överväga det mer och mer. Med tanke på förra årets fiasko, så borde de lära sig en läxa? Mer metal för i helvete.

Nu kanske ni undrar varför jag envisas med att dra dit, och det undrar väl jag med lite ibland, men eftersom inte alla mina vänner är die hard metal-fans så får vi kompromissa. Jag lever fortfarande i drömmen om att få återuppleva 05 igen, eller något lika bra. Vad sägs om lite Rammstien eller Volbeat kanske? Jag får ju inte hoppas på för tunga saker, men något av den hårdare skolan hade ju vart nice. SYL lirade ju där för nått år sedan.

Känns iallafall skönt att äga en festivalbiljett redan nu. Hoppas på någon mer (Wacken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0